MarketingTribune biedt Johan Cruyff Institute speciale voorwaarden voor NIMA Marketing Day
Op 20 juni organiseren NIMA en MarketingTribune de derde editie van NIMA Marketing Day voor iedereen die werkzaam of geïnteresseerd is in marketing. Het marketingevenement vindt plaats in DeFabrique te Utrecht.
MarketingTribune en het Johan Cruyff Institute zijn een verbintenis aangegaan, waarbij beide organisaties zullen profiteren van speciale voorwaarden. Dankzij de overeenkomst krijgen studenten en alumni van het Johan Cruyff Institute tickets met een speciale korting aangeboden voor NIMA Marketing Day 2019.
Gedurende de dag worden meer dan 75 presentaties gegeven, verdeeld over 15 thema’s, door de mensen achter de merken. Experts van organisaties zoals Made.com, Airmiles, Eat Your Greens, Srprs.me, Swapfiets en Mylaps zullen hun verhaal delen op het podium. De keynote sprekers van dit jaar zijn onder andere Tom Goodwin (auteur van ‘Digital Darwinism’) en Ronald van Zetten (V&D). Daarnaast zijn er dit jaar ook B2B en Engelstalige sessies.
MarketingTribune is hét vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing, zoals marketingdirecteuren en -managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs.
STUDIEPROGRAMMA’S JOHAN CRUYFF INSTITUTE AMSTERDAM
- Master in Coaching (Amsterdam, Nederlands, start september 2019)
- Master in Sport Management (Amsterdam, Engels, start september 2019)