De toekomst van sportsponsoring: Johan Cruyff Institute bij ISM Sport Business Forum 2025

Op 9 oktober 2025 organiseert de International School of Management (ISM) het ISM Sport Business Forum in Dortmund, Duitsland. Tijdens het evenement wordt onderzocht hoe digitalisering, veranderende sociale waarden en nieuwe communicatiekanalen de sponsoring in de sportwereld veranderen.

Digitale transformatie en opkomende technologieën hebben de sportsponsoring aanzienlijk versterkt, met een wereldwijde markt die in 2025 naar verwachting de 70 miljard dollar zal overschrijden. In deze context brengt het ISM Sport Business Forum toonaangevende professionals, sportclubs, bonden en marketingbureaus samen om de huidige trends te bespreken en best practices te delen. Namens Johan Cruyff Institute zal Jeroen van Iersel, docent Sportmarketing, een keynote verzorgen op basis van zijn ervaring als communicatie- en marketingmanager bij Circuit Zandvoort. Naast conferenties en paneldiscussies biedt het evenement ook netwerkmogelijkheden voor de deelnemers.

Johan Cruyff Institute zal dankzij deelname aan dit forum bijdragen aan de wereldwijde discussie over de toekomst van sportsponsoring. Onze missie is om professionals te versterken met kennis en visie, zodat zij verandering kunnen leiden in een snel evoluerende sector,” aldus Edgar Romero, corporate relations manager bij Johan Cruyff Institute.

Daisuke Motoki, vice-president corporate relations & managing director, beschrijft de waarde van dit evenement voor studenten die de sportsector willen betreden: “Voor zowel ISM-studenten als partners is het Sport Business Forum een waardevol platform om ideeën uit te wisselen, inzicht te krijgen in de sector en betekenisvolle connecties op te bouwen. Het slaat een brug tussen academisch leren en praktijkervaring en versterkt het netwerk dat de toekomst van sportbusiness aandrijft.”

Het ISM Sport Business Forum 2025 belooft een belangrijke ontmoetingsplek te worden voor iedereen die de volgende fase van sportsponsoring wil begrijpen, innoveren en vormgeven. Deelname is gratis en aanmelden kan via deze link.

MASTER IN

Sport Marketing and Management Blended Barcelona

Dit programma is zorgvuldig samengesteld om jou op te leiden tot een veelzijdige sportmanagementprofessional, kundig in het toepassen van strategische managementinstrumenten om zakelijke kansen te herkennen, strategieën te ontwikkelen, in te spelen op trends en veranderingen in de sector, middelen te optimaliseren en data te analyseren. Ga met ons deze reis aan om de kunst van sportmarketing en -management te beheersen.

Meer informatie

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *