Deepak Trivedi, expert in de organisatie van macro sportevenementen en consultant strategisch management voor Tokyo 2020, is op 27 maart de gastspreker van onze volgende webinar voor het ‘Cruyff alumni’-netwerk
Johan Cruyff Institute presenteert op 27 maart een nieuwe webinar in het Engels voor het Alumni Cruyff Institute netwerk. Precies een maand na de Olympische Winterspelen in Pyeongchang zal Deepak Trivedi, expert in de organisatie van internationale macro-evenementen, een virtueel gastcollege verzorgen. Trivedi is een professional uit de sportsector die deel uitmaakte van de strategische adviesteams van de Olympische Spelen in Rio 2016 en Tokyo 2020.
De viering van een sportevenement met wereldwijde impact is uiteraard een geweldige showcase voor de stad die het organiseert, een belangrijke financiële injectie voor het toerisme en een kans om nieuwe infrastructuur te ontwikkelen, of de bestaande rendabel te maken. Wie wil niet op de kalender van de grootste internationale sportevenementen staan? Waarmee moeten we rekening houden, zodat de balans tussen investering en winst een positief resultaat oplevert? Brazilië investeerde 15.000 miljoen dollar in de organisatie van de FIFA World Cup 2014, het hoogste in de geschiedenis van FIFA. De kosten van de Olympische Spelen in Rio 2016 worden geschat op 4,58 miljard dollar. Dit zijn slechts twee voorbeelden van wat er aan geld omgaat in de wereld van de grote, internationale sportevenementen. En het thema van onze webinar.
MELD JE AAN
Als je afgestudeerd bent aan Johan Cruyff College, Johan Cruyff Academy of Johan Cruyff Institute, meld je dan nu aan en neem deel aan deze webinar met Deepak Trivedi, een expert in evenementenorganisatie en strategisch management”
WAT & WANNEER
Webinar: ‘De organisatie van een event op internationaal niveau’
De expert: Deepak Trivedi
Datum: 27 de marzo
Tijd:
11h00: New York
12h00: Curacao
17h00: Amsterdam
20h30: New Dehli
Taal: Engels
Aanmelden: Klik hier
OVER DEEPAK TRIVEDI
Deepak Trivedi is naast strategisch management consultant, ook mentor, adviseur en spreker. Hij heeft samengewerkt met invloedrijke personen uit de zakenwereld en de sport- en hospitality-sector. Daarnaast heeft hij gewerkt voor prestigieuze sportorganisaties, zoals de NBA, de United States Tennis Association (USTA), de International Tennis Hall of Fame en de Olympische Spelen in Londen en Rio. En hij draagt als manager Sports Strategy, Hospitality & Tourism en Sports Marketing bij aan MBA’s in Londen, Parijs, Singapore en de Verenigde Staten.