Johan Cruyff Institute presenteert haar Cruijff-filosofie tijdens Savage Marketing

Henk Verschuur, manager van het Johan Cruyff Institute Amsterdam, zal de deelnemers van Savage Marketing kennis laten maken met de methodologie van onze organisatie, gebaseerd op de filosofie en nalatenschap van Johan Cruijff

Het Johan Cruyff Institute zal tijdens Savage Marketing 2017, een marketingevenement dat op 13 en 14 juni in de Meervaart in Amsterdam wordt gehouden, als mediapartner vertegenwoordigd zijn in het panel door Henk Verschuur, manager van het Johan Cruyff Institute Amsterdam.

Tijdens Savage Marketing 2017, waar zo’n 550 marketing professionals aan meedoen, zullen 40 sprekers tijdens 50 sessies praten over thema’s uit de sportmarketing via zes belangrijke discussiepunten: sportmarketing, technologie toegepast in sport, data-analyse, mobiele marketing, user experience en SEM, SEO en CRO.

Henk Verschuur zal tijdens de eerste dag van de conferentie deel uitmaken van het panel, waarbij hij de deelnemers kennis laat maken met de ‘Cruijff-methodologie’ van onze organisatie, die gebaseerd is op de filosofie en nalatenschap van Johan Cruijff. “Dit evenement vormt voor het Johan Cruyff Institute een kans om een brede groep marketing professionals te bereiken. Aan de hand van quotes van Johan Cruijff zullen we zijn visie en missie presenteren, waarbij we uitleggen hoe we die toepassen in onze studieprogramma’s in sportmanagement en -marketing. Deelnemers zullen ervaren hoe zijn unieke visie ons inspireert om onze studenten te helpen bij het bereiken van één gemeenschappelijk doel: de volgende generatie van leiders in sportmanagement op te leiden,” aldus de Nederlandse manager.

Johan Cruyff Institute presenteert haar Cruijff-filosofie tijdens Savage Marketing 2017

De aanwezigheid van het Johan Cruyff Institute wordt erg op prijs gesteld door de organisatoren van het evenement. In de woorden van Saida Ayupova, partnership director bij Savage: “Het Johan Cruyff Institute biedt topopleidingen op het gebied van sportmarketing. De studieprogramma’s richten zich op een aantal actuele behoeften waar marketing professionals in de sportindustrie mee te maken hebben, die verder gaan dan theoretisch inzicht. Eén van de doelstellingen van Savage Marketing is het creëren van leermogelijkheden op basis van relevante case studies door vooraanstaande experts uit de industrie. De deelname van het Johan Cruyff Institute zal in dit opzicht niet alleen een uniek perspectief toevoegen aan de inhoud van het evenement, maar de leden van ons netwerk ook kennis laten maken met een academische instelling die voor marketing professionals van grote waarde kan zijn.”

STUDEREN AAN HET JOHAN CRUYFF INSTITUTE AMSTERDAM

Het Johan Cruyff Institute biedt een verrijkende leeromgeving met leermiddelen die gebaseerd zijn op interactief leren. We streven naar een mix van studenten uit de sport- en zakenwereld en maken het voor studenten mogelijk hun unieke ervaringen te delen en veel van elkaar te leren. Studenten worden uitgedaagd om actief deel te nemen aan creatieve uitdagingen die inzet, betrokkenheid en intuïtief denken vereisen. Informeer vrijblijvend naar onze programma’s die in september van start gaan:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *