Johan Cruyff Institute Amsterdam gaat verbintenis met MarketingTribune aan

De samenwerking met MarketingTribune biedt voordelen voor studenten en alumni van het Johan Cruyff Institute

Het Johan Cruyff Institute Amsterdam en MarketingTribune zijn een verbintenis aangegaan, waarbij beide organisaties zullen profiteren van speciale voorwaarden. Zo krijgen bijvoorbeeld alle alumni van het Johan Cruyff Institute Amsterdam kortingen op evenementen, zoals het Branded Content Event, dat op 31 januari 2019 georganiseerd wordt, en het Johan Cruyff Institute zal MarketingTribune ondersteunen met eventuele stagiaires en vrijwilligers voor hun evenementen. Het doel van de samenwerking is om elkaar te versterken door onder andere het delen van kennis.

MarketingTribune is hét vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing, zoals marketingdirecteuren en -managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing. De website van MarketingTribune biedt naast algemeen nieuws ook specifieke nieuwsberichten en achtergronden op negen deelgebieden, te weten B2B, Food & Retail, Media, Contentmarketing, Sponsoring, Online marketing, Design en Bureaus.

STUDIEPROGRAMMA’S JOHAN CRUYFF INSTITUTE AMSTERDAM

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *