Voetbal en digitale marketing, onderwerp van discussie in een nieuwe webinar

Op 13 oktober zullen vier specialisten op het gebied van digitale sportmarketing in de voetbalindustrie van het Johan Cruyff Institute en GlobalSportsJobs hun ervaringen delen via een webinar met de titel “The impact of the digitial era in football marketing”.

Vier sportmarketing-specialisten van het Johan Cruyff Institute en GlobalSportsJobs zullen op 13 oktober deelnemen aan een gratis webinar over de impact van het digitale tijdperk op voetbalmarketing: Richard Lamb (director of international business bij Inter Milan), Steve Adams (senior commercial acquisition manager bij de English Football Association) en Richard Denton (docent aan het Johan Cruyff Institute met meer dan 20 jaar ervaring als sportmarketing professional bij internationale organisaties) zullen hun ervaringen als specialisten uit de sportindustrie delen met Will Lloyd (oprichter en CEO van GlobalSportsJobs) die zal optreden als moderator.

Voetbal business is tegenwoordig volledig ingevoerd in het digitale tijdperk. Clubs creëren steeds meer gepersonaliseerde content om de fans te bereiken en genereren extra inkomsten dankzij aanpassingen die mogelijk zijn door de voortdurende vooruitgang in de technologie. Zoals een Spaans spreekwoord zegt: “Na de wedstrijd, begint de wedstrijd”. Internet en sociale media hebben een nieuwe weg gebaand in de communicatie tussen clubs, fans, sponsors en iedereen die betrokken is in deze business. Tegenwoordig is er interactie vóór, tijdens en ná de wedstrijd waarbij het essentieel is om de inhoud te personaliseren, iets waar de voetbal-sector uitermate geschikt voor is.

De specialisten zullen op 13 oktober gedurende 45 minuten discussiëren. Blijf niet aan de zijlijn staan, maar klik op deze link http://johancruyffinstitute.com/webinar/marketing-of-football/ en neem deel!

Voetbal en digitale marketing, onderwerp van discussie in een nieuwe webinar

Gerelateerde studieprogramma’s

Richard Denton is sportmarketing docent van de Master in Sport Management van het Johan Cruyff Institute Amsterdam. We bieden een verrijkende leeromgeving met leermiddelen die gebaseerd zijn op interactief leren. We streven naar een mix van studenten uit de sport- en zakenwereld en maken het voor studenten mogelijk hun unieke ervaringen te delen en veel van elkaar te leren. Studenten worden uitgedaagd om actief deel te nemen aan creatieve uitdagingen die inzet, betrokkenheid en intuïtief denken vereisen. Informeer vrijblijvend naar onze programma’s:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.